Реальна швидкість доступу до ресурсів в Інтернеті залежить від:
Найпопулярнішим методом вимірювання швидкості на даний момент є сайт speedtest.net.
Але вимірюючи швидкість на цьому сайті, як і на будь-якому іншому «вимірнику», потрібно пам'ятати, що в силу специфіки роботи Adobe flash player на різних ОС і різних за продуктивністю пристроях, результати можуть не відповідати дійсності.
Якщо Ви хочете дізнатися яка у Вас швидкість, то:
Стандарт Wi-Fi, який використовується роутером і приймаючим адаптером (802.11b / g / n / ac). Наприклад, застарілий роутер або приймаючий адаптер в ноутбуці, що працює в стандарті 802.11g, в умовах багатоквартирного будинку знижує швидкість до 15-20 Мбіт / с. Частота передачі даних, яка використовується роутером і приймаючим адаптером (2.4 Ггц / 5 Ггц). Підтримка частоти 5 Ггц дозволяє помітно збільшити швидкість Wi-Fi в побутових умовах.
Площа і конфігурація квартири, матеріал і товщина внутрішніх стін. Для покриття бездротовою мережею квартир площею понад 50-70 кв. м або «пробивання» товстих стін часто потрібно більш потужне Wi-Fi-обладнання, іноді комбінація з декількох пристроїв. Місце розміщення роутера. Установка роутера за металевими дверима, в щитку або в шафі, особливо металевому, негативно впливає на якість прийому Wi-Fi в квартирі.
Перешкоди від інших Wi-Fi-мереж, що працюють в одному і тому ж діапазоні (2.4 Ггц). Проблема зниження швидкості Wi-Fi через перешкоди від сусідських мереж вирішується вибором найменш завантаженого каналу в настройках роутера, зміною роутера на більш потужний або роутера, що підтримує 2 діапазони (2.4 Ггц і 5 Ггц).
Відповідальність провайдера за якість зв'язку на різних етапах
1. Параметри, що залежать тільки від провайдера:
- завантаженість каналів провайдера;
- якість обладнання провайдера на вузлах і в вашому домі;
- якість кабелю і його з'єднань від горища / підвалу до квартири;
- якість мережевого обладнання, наданого провайдером в оренду.
2. Параметри, що залежать тільки від самого абонента:
- якість домашнього мережевого устаткування, що належить абоненту (роутер, мережеві адаптери в пристроях);
- якість комунікацій, проведених абонентом при ремонті квартири (кабель, інтернет-розетки, з'єднання кабелю);
- параметри комп'ютера (ноутбука, планшета, смартфона) абонента - наприклад, підтримка Wi-Fi адаптером ноутбука стандарту Wi-Fi 802.11n;
- наявність програмного забезпечення, активно впливає на швидкість Інтернету - наприклад, антивірус, з'єднання через VPN сервер для доступу до заблокованих сайтів або працюючий torrent-клієнт;
- наявність на комп'ютері прихованих шкідливих програм (вірусів, троянів).
3. Параметри, які не залежать ні від абонента, ні від провайдера:
- потужність і завантаженість серверів в Інтернеті;
- якість ліній зв'язку, що знаходяться за межами мережі провайдера (наприклад, міжконтинентальний кабель на дні Атлантичного океану);
- у випадку з Wi-Fi - перешкоди від інших Wi-Fi мереж і побутових приладів, стін, дверей, потужностi передачі роутера і приймачів на пристроях клієнта, місце розташування роутера в приміщенні і віддаленість його від зони користування мережею Wi-Fi.
Це пов'язано з тим, що сервіс інтерактивного телебачення транслюється через мережу Інтернет і для одночасного використання комп'ютера, телевізора і інших пристроїв (планшет, ноутбук і тд.) Потрібно мати маршрутизатор..
Так, надаємо. Ця послуга є платною і становить 25 гривень на місяць. Для присвоєння реальної статичної IP-адреси Вам потрібно подати заявку в особистому кабінеті.
Також Ви можете оплатити наші послуги за допомогою банківських карт Visa та Mastercard. Оплата забезпечується сервісом онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки сервісу оплати: тел. +380 (44) 2000902, support@portmone.com
Важливо! При цьому способі оплати для Вашої картки повинна бути активована функція Інтернет - платежів (активується Вашим банком).
Також Ви можете здійснити оплату через систему електронних платежів Приват-24, що особливо зручно власникам банківських карток ПриватБанку. При такому способі оплати Ви повинні бути зареєстровані в Приват-24 і Вам не обов'язково активувати функцію інтернет-платежів для Вашої картки.
Наш офіс знаходиться в центрі міста, за адресою вулиця 1100-річчя Полтави 2А, офіс 23
Ви можете оформити заявку, зателефонувавши по одному з номерів технічної підтримки мережі Optinet. Так само Ви можете оформити заявку через сайт, для чого необхідно натиснути на кнопку "Заявка онлайн" і заповнити форму на підключення. Після цього з Вами зв'яжеться оператор для уточнення деталей підключення. Для оформлення заявки та укладання договору підходити до нас на офіс не обов'язково.
Ви можете оформити заявку, зателефонувавши по одному з номерів технічної підтримки мережі Optinet. Так само Ви можете оформити заявку через сайт, для чого необхідно натиснути на кнопку "Заявка онлайн" і заповнити форму на підключення. Після цього між нашими організаціями буде укладено договір на підключення до мережі Інтернет та включення Вашої організації на обраний Вами тарифний план з лінійки "Офіс".
Пн-Пт: 800-2100
Сб-Нд: 900-1800