Абонентські сервіси

Корисно знати! Де можна завантажити антивірусний захист.

Сервіси, що входять в абонентську плату:

UA-IXПри виборі будь-якого тарифного плану, Ви отримуєте доступ до ресурсів зони UA-IX на швидкості вашого тарифного плану!

UA-IX — «Українська мережа обміну трафіком» - це точка обміну українським трафіком.

Точка обміну українським трафіком була створена для мінімізації витрат по обміну трафіком між українськими ресурсами, які обслуговуються українськими провайдерами. Трафік, що проходить через цю точку, вважається українським, а не міжнародним, а сервера, підключені до цієї точки, обмінюються «українським» трафіком, що в рази збільшує швидкість передачі даних.

Належність того чи іншого ресурсу до UA-IX не є постійним. Через різні технічні або організаційні причини один і той же ресурс може відноситися до UA-IX або не належати до нього (випадати із зони UA-IX).

Кредит-48 — це видача безвідсоткового кредиту на 48 годин.

Розмір кредиту дорівнює поточній абонентській платі.
Видається протягом п'яти хвилин після оформлення заявки

Кредит не видається:
  1. Якщо у Вас не був оплачений тариф / кредит-48 в попередньому місяці
  2. Якщо Ви вже активували послугу Кредит-48 в поточному місяці
  3. Протягом останніх 50 годин місяці

Увага! Якщо після закінчення 48 годин Ваш тарифний план не буде сплаченим, доступ до мережі інтернет буде обмежений до тих пір, поки тарифний план не буде оплачений.

Картки U@Net для погашення послуги Кредит-48 Ви можете придбати у точках продажу по місту або замовити їх доставку .

Оформити заявку можна в особистому кабінеті Optinet..

Повернувшись з відпустки або канікул серед місяці, Ви маєте можливість ініціювати перерахунок абонплати за поточний місяць і оплатити тільки решту місяця, але не менше 5 гривень

Перерахунок абонплати можливо активувати не більше двох разів протягом року. Сервіс недоступний 1-5 числа місяця.

Активувати послугу можна в Особистому кабінеті, на сторінці поповнення картками U@net.



Платні сервіси:

Абоненти мережі Optinet мають можливість економити свій час і гроші, здійснюючи дзвінки на мобільні та стаціонарні телефони за низькими тарифами! Для цього Вам зовсім не обов'язково мати провідний або мобільний телефон - телефонуйте прямо з комп'ютера! Це зручно і дешево в порівнянні з традиційними способами телефонного зв'язку. При цьому якість зв'язку залишається на незмінно високому рівні! Для здійснення дзвінків Вам знадобиться гарнітура..

Перейти на сторінку цифрової телефонії.

Кожен абонент мережі Optinet має можливість самостійно оформити заявку на отримання або відключення реальної IP-адреси.

Для отримання реальної IP-адреси необхідно налаштувати VPN - тунель і мати на рахунку не менше 25 гривень (якщо його безкоштовне включення не обумовленим умовами Вашого тарифного плану). Заявка обробляється протягом п'яти хвилин.

Заявку на відключення реального IP-адреси можна подавати протягом місяця, саме ж відключення відбувається 1-го числа наступного місяця.

У разі простою, несплати тарифного плану, протягом одного місяця, реальний IP-адресу автоматично вимикається.

Вартість оренди реальної IP-адреси на даний момент становить 25 гривень на місяць, якщо його безкоштовне включення не обумовлено умовами Вашого тарифного плану.

Для чого потрібен зовнішня реальна IP-адреса?

  1. Загальна для всіх зовнішня адреса іноді потрапляє у різні «чорні списки», що обмежує доступ до деяких ресурсів Інтернет
  2. Деякі ресурси Інтернет накладають обмеження на кількість одночасних звернень з однієї адреси
  3. Вона дозволить підняти персональний рейтинг в файлообмінних мережах і полегшити скачування даних
  4. Якщо Ви хочете запустити на своєму комп'ютері публічний і доступний з Інтернет сервіс
  5. Якщо Ви хочете мати доступ до свого домашнього комп'ютера через Інтернет (наприклад, з роботи)

При замовленні зовнішньої реальної IP-адреси підвищується небезпека мережевих атак і проникнення вірусів. Рекомендуємо встановити на своєму комп'ютері міжмережевий екран (firewall) і тримати антивірусні бази в актуальному стані !!!

Замовити сервіс «Надання реальної IP адреси» Ви можете в розділі «Управління послугами» особистого кабінету Optinet.

Наші абоненти мають можливість змінити свій тарифний план в будь-який зручний для них час. Для цього Вам необхідно підійти в наш офіс і подати заяву на зміну тарифного плану. Зміна тарифного плану відбувається моментально. Вартість послуги - 20 гривень.

Також Ви можете безкоштовно змінити свій тарифний план в Особистому кабінеті. У цьому випадку новий тарифний план буде активований з 1-го числа наступного місяця.

Налаштування системи з виїздом фахівця: 50 грн.

Заміна мережевої карти з виїздом фахівця: 150 гривень (в ціну включена вартість мережевої карти)



 Особистий кабінет

Техпідтримка

городской номер 62-99-99 
мобильный номер МТС 405-94-66 
мобильный номер Киевстар 408-38-86 
мобильный номер Лайф 170-01-77

 Пн-Пт: 800-2100
 Сб-Нд: 900-1800

 Налаштування

 Сервіси

Вверх